torsdag 14 januari 2010

kanske också ska?

Skriva en förlossningsberättelse?

Har ju skrivit att jag ska göra det vid flera tillfällen men har aldrig blivit av, den kommer väl komma upp sådär ett år efter förlossningen.

Men nu när man läste Alexandras förlossningsberättelse blev man ju lite sugen själv.
Tog fram pärmen och tittade lite i papprerna som man fick med sig hem efter förlossningen.

Hade för mig att jag krystade i ca: 40min, tyckte det var en evighet.
Men nu när jag tittade i papprerna krystade jag ju fan i 1,5timme!!!!
HELT SJUKT JU!
Inte konstigt att jag trodde att jag höll på att dö, ville ge upp hela tiden och att dom tillslut kom in med en sugklocka?! (som tur slapp vi den då hon kom ut ändå)

Stod i papprerna att jag började krysta 15,10 och sen föddes hon 16,37.
Shit, hoppas man inte behöver krysta lika länge nästa gång.
För en nästa gång, ska det absolut bli :)


Nu verkar lillan iaf ha somnat, kanske inte ska säga så för då brukar hon jämt vakna :p
Ska gå in och lägga på henne täcket nu, för antar att det sparka hon nog a sig direkt när hon höll på med sina snöänglar.

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar