söndag 3 januari 2010

trött och mår illa

Jag har haft så himla tråkigt ikväll, Niclas skulle ju promt se på Star Wars både igår, idag och även imorn.
Både igår och idag har jag har jag inte gjort ett skit på kvällarna, har sprungit fram och tillbaka vid datorn hela tiden, kollat om någon skrivit något nytt på någon blogg, men icke!
Igår lyckades jag även trycka i mig ett stort glass-lass så jag mådde illa, och idag har jag istället tryckt i mig alldeles för mycket cheez ballz känner jag, ja visst är jag nyttig, eller hur?
Satt mig i soffan efter ett tag, och jag tycker verkligen Star Wars är sämst så jag slocknade istället, så nu sitter jag här, trött och mår illa. Men kämpar med att vara vaken och ska slå på en film, bara för att jag ska få göra någonting ikväll, haha! Undrar hur lång tid det kommer ta innan jag somnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar