fredag 29 januari 2010

Niclas har för en liten stund sen åkt tillbaka till jobbet efter att han var hemma på lite lunch.
Överraskade han med hans favorit-rätt (förtilläfälligt), rotmos. Blä säger jag, så jag gjorde hemma gjord vanlig till mig.
Sen lite död-fläskkorv till det, som niclas säger.
Gott iaf :)



Hade tänkte skriva ett lite längre inlägg, men får tydligen inte det.
Tuva kryper runt och sliter i mina byxor och klagar och vill antagligen upp och banka på tangentbordet!


Hon lyckades slita ur toffsen och ser numera ganska rolig ut i håret :)

3 kommentarer:

  1. vilken sötnos hon är :D hoppas allt är bra med er. kram

    SvaraRadera
  2. nej då jag har börjat inse att jag inte kan träna som jag gör. så jag tar de lite lugnare nu :D De känns jätte bra hitills :)

    Jo tack vi mår bra. Alexander är snart 1 år och 4 månader. De går undan :)

    Kram

    SvaraRadera