söndag 17 januari 2010

work

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 5minuter till.
Sen blir det jobb, är inte det minsta sugen, skulle gärna gå och och krypa ner i sängen igen. Har sjukt ont i magen, känns som tarmarna vill ta sig ut samtidigt som det känns som att jag har värkar, :p

Har inte blivit mycket sova kan jag lova, 2timmar kanske max?

Niclas var ute och roa sig igår så jag satt här ensam, som vanligt blir man inte det minsta trött då.
Pallrade mig till sängen 01,30 och då kom han precis innanför dörren.
Pigg som jag var låg vi och pratade ett tag och jag kunde inte somna.
04,30 vaknar Tuva och håller på och bökar och 5,15 ringer klockan så då är det bara att stiga upp...

Så är inte konstigt att magen krånglar. Brukar jämt göra det när jag jobbar dag, sen att man fått lite sömn gör väl inte saken bättre heller.

Nåja, får se hur pigg man är när man kommer hem. Var ju tänkt att vi skulle ut till Länna, men som jag känner just nu kommer jag nog att behöva några timmars sömn innan dess.
Kanske ta en middagslur tillsammans med Tuva?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar