fredag 5 februari 2010

Fredag

Dagen började bra, även om lillskrot är lite kinkig och extra mammig så känns det ändå som en toppen dag än så länge :)
Kom i säng för ovanlighetens skull i bra tid, 22,30 låg vi i sängen! Så då blev det ju att vi kom upp i bra tid idag med, 0745 för att vara exakt! Skönt och man får ut mycket mer av dagen.

Lillan ligger och sover middag och kommer nog snart vakna för lite lunch. Ska försöka hinna med en dusch innan bara..

Vet inte alls vad dagen har att bjuda på men har en hel del saker som jag är sugen på..
Sjukt partysugen är jag, någon som är på? hihi!

Sen vill jag åka och sola, galet länge sen sist och det är ju så skönt att ligga där i värmen, sen att man får lite fin färg på det gör det ju bara ännu bättre. Skulle verkligen behövas, om jag säger så.

Är även sugen på att slinga håret lite blont igen.
Förstår inte varför man alltid gör såhär, färgar håret mörkt på vintern och sen gör det ljusare mot sommarn.
Färgen jag har i nu har börjat blekna och man börjar få sig en utväxt så lite blonda slingor på det skulle piffa till det känns det som :)
Eller hur niclas? *blink*


Nej dusch vare, sen får vi se vad som händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar