måndag 15 februari 2010

Måndag

Imorse vaknade Tuva alldeles för tidigt tyckte jag, 7,30. Inte för att det var speciellt mycket tidigare än hon brukar, 30min. Men jag var galet trött. Och då ångrade man att vi inte gick och la oss lite tidigare igår kväll..
Vi satt ju uppe och tittade på The collector. I början var jag bra trött och höll på att somna, men sen började den bli bra jäkla läskig och äcklig så då piggade man ju på sig.
Så om man gillar sånna filmer så ska man se den :)


Idag var vi hemma tills efter lunch, så Tuva fick sova middag ordentligt och äta lunch.
Sen begav vi oss ut, var ju så himla fint väder ute idag. Gick en lite längre prommis till syster, jocke och max, och hälsade på dom.
Stackars max har ju legat sjuk några dagar, men idag var han betydligt mycket piggare. Barnen busade, lekte och skrattade.
Även jag och syster fick oss några härliga och knäppa skratt. Vi kom och tänka på några galna och helknäppa saker som vi hade för oss när vi var små, så vi lekte med barnen och gjorde detsamma nu som då, och höll på att garva i hjäl oss :)

Var en mysig och rolig dag!




Nu på kvällen här hemma har vi inte gjort mycket, tagit det lugnt och ätit lite middag.
Gjorde lite sallad och det blev en liten bit gurka över, gav den till Tuvis och det gillades. Hon satt här och gnagde och grejade med den, hehe sötis! Hon dricker ju ganska dåligt med vatten, så nu fick hon ju i sig lite vätska på annan väg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar