tisdag 23 februari 2010

tisdag och fröken missnöjd

Idag har varit en trött dag, en dag med ingen energi från min del känns det som. Har bara velat lagt mig ned hela tiden, fast jag har aldrig varit sovtrött, mest slut i kroppen trött.

Tuva har varit missnöjd i stort sett hela dagen. Vet inte vad som är fel, vad man än har gjort så har hon börjat klaga efter en liten stund.
Antar att det antingen är en tand som gör ont, för det är en som är påväg att komma fram nu, när som helst. Eller att hon har ont i magen, för hon har inte bajsat idag, vilket hon brukar göra varje morgon.

Så idag har vi inte gjort mycket i alla fall. Mest gått runt och försökt hitta på något så fröken är nöjd :)
Vi badade imorse, eller Tuva badade imorse, jag tror inte jag får plats i baljan!
Och som vanligt efter ett bad, så var jag dyngsur och badrumsgolvet hade blivit en sjö! Men kul tyckte hon det var, och det är huvudsaken :)


Morgon dagen blir nog också bara en hemma dag. Torsdag är det eventuellt träff med syster och Max, löning ju och då måste man ju och ta en kik i affärerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar