torsdag 2 februari 2012

ensam kväll, igen!

Haha, jaa. Viccan smet iväg för 1 timme sen igen.. dom är ju för roliga, och gulliga :)

Dock väldrigt tråkigt för mig eftersom jag hatar att vara ensam. Får se när hon kommer hem :p :) bara skit på tv med!
Ska nog lägga mig i sängen och slå på en film, har huvudvärk och ont i halsen och grymt täppt i näsan. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk.
Det vore väldigt opassande nu när jag ska börja jobba på måndag igen!

Syrran kom förbi på kvällen innan hennes jobb. Hon hade fått äran att få lite, eller en hel pappkasse, med kläder från Engla, ni vet englasshowroom. Och då hade bästa sis tagit med lite kläder till mig med. Kul, spännande och lite coolt :)

Nåja, får se vad jag gör av denna kväll som är kvar!

Godnatt så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar