onsdag 22 februari 2012

Onsdag och avlopp

Onsdag idag, dagarna rullar på! Lika så min huvudvärk som är inne på tredje dagen.. tror det är biverkning från medicinen som jag började med i måndags. För huvudvärken kom i måndags kväll och har varit till och från sedan dess. Och de stod på bipacksedeln att huvudvärk var en av biverkningarna.
Hoppas det inte ska vara såhär varje dag bara?! att det försvinner med tiden.
Håller på att tvättar för fullt nu, som tur har jag stora tvättstugan så slipper springa upp och ner lika mycket.
Har nyss gjort en riktigt äcklig sak med som jag dragit mig för länge..
har varit så irriterad på handfatet den senaste tiden, vattnet rinner såå sakta!
Och avlopp är bland det vidrigaste jag vet. jag brukar inte vara känslig men sånt tycker jag är riktigt äckligt.
Tills för en stund sen, då ledsnade jag. Täckte för näsa och mun och satte på mig handskar.
Och nu är det gjort!! Stolt är jag, haha!
Men det var bra äckligt, tror inte att han som bodde här före mig gjorde rent de innan han flyttade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar