fredag 10 februari 2012

Fredagen kommen!
Låg i sängen till strax före 13,00.. Både viccidoo och jag!
Har inte hänt så mycket. Vid 16 gick jag för att hämta mitt <3 på vägen dit ringde läkaren. Han sjukskrev mig i två veckor nu till att börja med och inom dom veckorna ska jag komma till honom på återbesök för att lägga upp en plan.. För han sa att eftersom det hållit på så länge (till och från i nästan 1år) så är det ingen kris utan mer depression. (nu lägger jag upp nästan hela mitt liv, men bloggen är väl till för att skriva av mig när jag inte kan prata om det.)
Jag tänker inte gå in på vad det handlar om, för det är så mycket. Vissa kan tro att det handlar om en viss grej, men det är så mycket som spelar in. Och jag orkar inte prata om allt med någon.

Känns som mitt liv står stilla medan verkligheten bara rusar förbi.

Han pratade iaf om en medicinsk behandling på ett halvår iaf så får man se. Usch.. Får se hur det går. Gillar det inte!
Men man måste ju komma vidare i livet någon gång och må bättre. Så vi får se vad han kan hjälpa mig med!

Kväller nu iaf.. Middagen intagen för en liten stund sedan. Tuvisen åt så bra så hon fick en liten skål med godis efter maten, tror ni hon vart glad? :) man måste ju smöra lite ;)
När hon väl sover ska jag nog ta mig ett glas rött, sjunka ner i soffan, låta sinnet vila och slå på paranormal activity!

Trevlig kväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar