fredag 17 februari 2012

TGIF??

Nej, jag vet inte om det är så mycket att hurra för..
För här sitter jag, apförkyld, ensam och det går bara skit på tv.

Hatar dessa jävla förkylningar.. mår ju rent utsagt pest. Som jag känner nu är jag fan hellre magsjuk för de brukar gå över fortare och det kan ju vara lite komiskt samtidigt, att sitta och spy och skita samtidigt, haha!
Men förkylning, det finns det fan inte en enda rolig grej med. Man mår skit och ser ut som skit.


Har varken ätit lunch eller middag idag heller.. man blir ju mätt av allt snor, haha!
Men har ett par rullisar i ugnen nu. Blir lite pepsi till det och wips så är det liiite fredagsmys för mig själv! Får slå på nån gammal, hederlig, tråkig skitfilm med som jag sett sjuttioelva gånger.Fet

Ja, jag är jätte munter.. loooovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar