måndag 13 februari 2012

Helgen..

Helgen har varit fullspäckad, fin och rolig! I lördags spenderade vi nästan hela dagen med pappa och Anki. Vi åkte runt i flera affärer, stressade inte utan Tuvis fick leka runt som hon ville.
Vi hittade en fleece-regnställ till Tuvisen som snälla pappa/morfar köpte till henne, tackitack!
Avslutade med middag på Kens och sedan fick Tuvisen följa med dom hem, riktigt nöjd fröken!
Jag åkte hem, packad väskan och begav mig vidare till Petra. Länge sen bara hon och jag umgicks. Vi hade riktigt kul, länge sen jag skrattade så mycket så det uppskattades verkligen!
Cykel-taxi med Petra, höll på att garva på mig!
Igår víd lunch begav jag mig ut mot Gimo. Hämta Tuvis och kalas stod på schemat. Min bror fyllde 38år och hans dotter 4år. Så det blev lite fika och bus med alla barn. Men oj så trött jag vart! Kändes att man inte hade sovit så mycket då.
Som tur var koffein tabletterna med i väskan men om jag ska vara ärlig upplevde jag inte att dom hjälpte?!
Nåja, efter fika, lek och bus var det dags att packa ihop och bege sig hemmåt, till Uppsala, igen.
Snälla pappa tyckte inte vi skulle kånka och böka på bussen så han ville bestämt skjutsa hem oss bara sådär ändå :) Verkligen hur snällt som helst!!
Väl hemma och Tuva lagt sig för natten drog jag på mig skönaste mormor-trosorna, mjukisar och ett skönt linne, bäddade ner mig i soffan, gosade lite med Casper och sen däckade, precis när Kontoret börjat!!! Jag som hade sett fram emot det :p

3 kommentarer:

  1. Bah, hade stora förväntningar på kontoret, men fick ta fram skämskudden efter typ 10 min :P Så det fick bli en film istället!! :)

    SvaraRadera
  2. Haha så då missade jag inget alltså? :p

    SvaraRadera
  3. Njae, tycker inte jag iallafall, men smaken är som baken!! :)

    SvaraRadera