onsdag 1 februari 2012

hur gick det på Olmed?!

Jo jag var ju som sagt upp till Olmed imorse.. Gick bättre än vad jag trodde, eller aa, det får vi se!

Vi skulle iaf inte göra en avgjutining av foten direkt, utan jag ska prova på ett färdigt ilägg i någon månad till att börja med. Skulle inte detta göra någon skillnad, så ska vi gjuta av mina fötter då. Och då dras priset på de färdiga iläggen av, så jag förlorar lixom inget på att prova detta :) Förutom att jag kanske får gå med värkande fötter lite längre :p

Så hon kikade på mina fötter, visade världens fulaste skor tror jag, haha. Och så valde hon ut ett ilägg som hon trodde skulle passa mig.

Så imorgon bitti ska jag dit igen, hon ska fila till iläggen så dom passar min fot och så ska jag betala för de jävlarna!
Otroligt vad man får stå ut med, ska höra med försäkringsbolaget och dom kan hjälpa till på nått sätt.
Om inte nu så lär de ju bli sen när dom blir värre med åren. Med tanke på artros är ju inte direkt nått jag orsakat själv!


Önska mig Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar