torsdag 2 februari 2012

Olmed dag 2

Jo-oo-du-men!
Var ju som sagt till Olmed imorse med. Skulle fixa det där. Och nu är det gjort! Tillfixade, betalda och i mina skor, under mina fötter just nu, sitter de där jäkla inläggen!!!

Känns lite konsigt, som jag har knölar under fötterna. Får se hur det går, om det hjälper nått.

Men om jag ska vara ärlig så tror jag att jag kommer få gjuta mina fötter ändå. För nu när jag har de där inläggen i, så känner jag hur ojämna mina fötter är. Den foten som jag har mest ont i och mest problem med, känner jag inte av inläggen lika väl med, som på den


andra. De känns som de inlägget på den bättre foten är tjockare eller vad jag ska säga.

Nåja, vi testar på det här så får vi se :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar