tisdag 14 februari 2012

Så jävla less.. Nu vill jag bara gråta

Tror jag inte fått en blund inatt. Jag har så jävla ont i lederna i fötterna så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill allvarligt bara hugga av mig fötterna nu för att slippa den hör värken.

Jag har ju inte ens ansträngt lederna nu.. Vilade ju fan hela dagen igår och det är inget konstigt väder som gör att jag kan få ont i dom pga det.

Nej nu vill jag bara gråta.. Jag orkar inte det här med. Jag är fan 23år.. Inte Agda 93år.

Just nu lever jag på att jag ska till läkaren om någon timme och få smärtstillande mot det här. Men det hjälper fan inte.. Nu får dom operera mina fötter med.. Orkar inte leva såhär längre.

Okej om man ibland får ont i fötterna för jag går i olämpliga skor.. Men jag loger ju för i helvete bara i sängen.

HJÄLP MIG!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar