måndag 20 februari 2012

Måndag

Veckorna flyger iväg! snart helg igen, hoppas jag, kommer bli sjukt kul :)

Började iaf denna måndag med en promenad med lillan i vagnen, fyfan vilket buckel på alla gångvägar! Gick ju inte att dra vagnen!
Efter lämning på dagis handlade jag lite och sen när jag kom hem tänkte jag försöka vila lite. Men det gick inte så bra, jag som brukar kunna sova flera timmar på dagen kunde bara små slumra en liten stund. Sen fick ja ont i huvet och vart rastlös!

Mot eftermiddagen fick jag och Viccan ett ryck och tog oss till ikea, handlade flera trådbackar till klädkammaren bla.

Sen när vi kom hem såg det ut som en bomb exploderat i hallen när vi höll på här. Men nuså, nu är det ordning och reda i klädkammaren och det känns skönt att ha rensat och fått ordning på alla kläder :)
Hämtade ut den där salvan jag ska ha till fötterna.. var lite krångel med att få ut den, men tillslut så!
Så har provat den nu.. tror ni jag märkte nån skillnad? Nej!
Får väl dock ge den några försök, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte så mycket på den!

Okej om man har smärta utan på, men hur ska den komma in i leden?


Har fått mig några skratt på kvällen iaf.. haha! Riktigt lustigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar