måndag 27 februari 2012

Måndag

Idag har jag vart trött. Tvingade upp mig själv strax efter 10 så jag kunde se mitt favvoprogram ;)
Åt resterna av pizzan från igår till frukost och sen sov jag några timmar till. Helt slut var jag.

När klockan väl blev dags åkte jag för att hämta hem min fina lilla älskling. Det är tur att man har henne <3 Vi har myst en hel del här på kvällen.. men när hon väl ligger i sin säng så blir det såhär galet ensamt igen.
Var några dagar sen jag kände såhär men ikväll är det verkligen ensamt! Kanske för att min käre inneboende och vän träffar sitt ex nu igen?!

Hade tänkt att jag skulle se Sofias änglar ikväll, men skippade de. Blödig som man brukar bli kändes det dumt att utsätta sig för de just ikväll när man redan känner sig nere :p Så det fick bli Familjen annorluna istället. Galet hur folk lever, en annan skulle aldrig palla med nått sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar