torsdag 23 februari 2012

my life DONT suck without you!!


Just i detta nu sitter jag på bussen hem till mitt kära Uppsala, mitt kära kvarter, mina kära grannar, mitt fina hem och min bästa inneboende!
Jag har varit ute i alunda och passat sötaste Love-fisen några timmar :)

Den här dagen känns bra, jag känner mig stark och glad för stunden!
Jag var upp på jobbet tidigare och lämnade lite papper, sen vidare och träffa min kurator. Och denna går kändes det bra :) känns som jag har liiite mer skinn på näsan om vi säger så!

Jag har känt min gladare de senaste dagarna och har haft folk i min närhet som hjälpt mig lyfta fram glädjen.
Och det närmsta dagarna lär det bara bli bättre!
Har massa fint och kul som väntar :) ;)

Nu ska jag hem och garva på mig med viccidoo.. Miihi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar