fredag 17 februari 2012

Sjukhistoria..

hmm.. Hade på börjat ett blogginlägg häromdagen som jag tänkte skriva klart nu.. Men så är det såklart borta nu?! Surt!
Så det blir mer kortfattat!
Var hos läkaren i tisdags ju.. Fötterna kunde han inte göra så mkt åt då eftersom han var tvungen att prata med min magläkare om vad jag får ta för smärtstillande.

Sen till det andra.. Det visade sig att jag är i en depression eftersom det pågått så länge. Fick även göra ett test där jag hamnade på väldigt höga siffror.
Så ska påbörja en medicinering på måndag och tydligen kommer jag må ännu sämre av dom den första tiden innan dom börjar hjälpa.. Så därför valde vi att börja på måndag eftersom jag inte har Tuvisen då.
Sjukskrev mig ännu längre gjorde han med.. 5veckor till från idag.
Så får se hur rastlös man hinner bli.

Sen ringde läkaren igår med.. Då hade dom kommit fram till att jag ska ta någon salva på tårna när jag har ont. Får dock inte ha den på vristen och större områden för då går de ut för mkt i blodet.
Så får se om de hjälper!

Väldigt tråkigt och oläsligt inlägg.. Men måste ju försöka komma ikapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar