fredag 6 november 2009

dålig som vanligt, ska försöka skärpa mig!

Vill ju försöka hålla igång denna blogg som måste försöka skärpa mig!!
Tränade lite till den där träningsvideon igår, vi orkade en liten stund men sen gav vi upp. Märkte att det inte var så skönt i bara fötter, måste skaffa sig ett par bra skor. Så jag gick ut själv och sprang en sväng, var väl borta i 30-40min. Stolt över mig själv, för det är ju inte så kul att springa själv men jag bet ihop ;)

Idag har det inte blivit någon träning, var ju som sagt hos barnmorsan imorse. Inge trevlig upplevelse vill jag lova, satan vad ont det gjorde. Gjorde väl säkert ondare eftersom jag var så rädd och förknippade de till förlossningen, men nu är den iaf på plats och det är väl tänkt att Tuva inte ska få nå syskon på några år om den funkar som den ska :)
Haft ganska ont resten av dagen utav det, så man skulle bara ta det lugnt, därför ingen träning!

Blir nog ingen träning imorn heller tyvärr, jobbet ringde idag och frågade om jag kunde hoppa in imorn och resten av helgen, och man tackar väl inte nej till lite extra pengar :) Dock får jag ju inte se lika mkt utav mina älsklingar men det får jag stå ut med!

Innan promenad i snöslask, påklädda väl :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar