torsdag 12 november 2009

mycket att göra

Jo precis, har haft ganska fullt upp därför det har blivit ett litet blogg uppehåll.
Igår var vi ju barnvakt åt Max igen, han var super trött och somnade jätte bra på kvällen.
Jag skulle jobba idag och behövde komma i säng ganska tidigt så jag skulle orka upp, är ju inte direkt var att gå upp vid 05,30 numera.
Men självklart så bökade Tuva som aldrig förr igår kväll och inatt, vi sov alltså super dåligt!
Men dagen gick bra iaf, för när man väl kom upp och var igång så kände man ju inte av tröttheten :) Men sen när man kom hem och satt sig ner så däckade jag direkt och sov en liten stund, superskönt!

Hoppas bara att lilltjejen sover bättre inatt, eftersom jag ska upp väldigt tidigt imorn med. Ska till tandläkaren i Alunda, dum som man är så har man ju inte ändrat tandläkare så man kan gå i stan istället.
Känner på mig att jag kommer ha flera hål, hade ju början till hål i graviditeten så dom kommer säkert ha blivit större så jag får borra. Jag som aldrig har haft nå hål eller har borrat, så jag ser Inte Fram emot de.



trött å sliten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar