torsdag 19 november 2009

Mysdag

Idag är en sånhär mysdag igen. Min dotter lär vara världens finaste och goaste, älskar henne så mkt! Hon är Absolut det bästa som har hänt mig!!!

Kan sitta och kramar och pussas med henne heela tiden! Nu har vi suttit och gosat, slitit, skrattat åt djuren, eller Casper och Ripton. Hon är ju så fashinerad av djuren, kan bara sitta och skratta åt dom, sötunge! Men roligast av allt är det ju när man får slita å dra i dom. Ripton är så snäll och säger inte ett ljud, låter henne få slita hur mkt som helst och han sitter kvar. Casper lessnade dock ganska fort :p

Igår blev det en liten joggingrunda med jocke, skönt men jobbigt :) Måste ju göra´t så det är bara att bita ihop! Sen cyklade jag även hem i regn med sippen, det var däremot inte så skönt. Han fick iaf springa av sig och sen sov han gott resten av kvällen.
Sen senare på kvällen hade vi ett riktigt bajskalas här, lillan har ju haft lite problem med magen de senaste dagarna men igår kom det tillslut ut! Var bajs ändå upp på axlarna, haha! Hon har aldrig skitigt ner sig så förut!

Sen inatt vet jag inte om det var magen eller någon tandsing som bråkade, för sova ville hon verkligen inte. Var så lessen och onöjd hela tiden. En annan var istället supertrött. Kom på sig själv sittandes och sova samtidigt som hon låg i mitt knä och jag vagga henne.
Tillslut orkade jag inte mer, så gick upp, vred upp lyserna och satt och lekte med henne ett tag så hon skulle trötta ut sig. Sen efter ett tag kunde hon äntligen sova!
Stackars niclas som skulle upp tidigt fick inte mkt sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar