lördag 14 november 2009

Lång lördag!

Dagen har varit väldigt lång, har haft fullt upp hela tiden.
Började med att natten var både kort och lång, lång eftersom Tuva bara bökade och aldrig ville somna, och kort eftersom jag skulle upp klockan 5 och jobba. Hon var vaken typ mellan klockan 1 och 5 inatt så nå mycket sömn vart det inte!
Gick bra och jobba iaf, men var väldigt trött när jag kom hem. Självklart gjorde jag så som man absolut inte ska göra, lägga sig i soffan. För jag somnade ju typ direkt!
Petra kom sen hit lite senare och åt mat med oss och kikade film, Jonte var med några andra kompisar så hon kom själv. Väldigt mysigt :) Hade med sig en underbart god efterrätt också, blev fläskfilé och klyftpotatis och sen pannacotta med varma hallon till efterrätt!
Tuva satt i sin gåstol och käkade majskrokar så hade sånt i hela håret typ, så blev ett sent kvällsbad för henne, ganska bra för då sover hon kanske bättre inatt får vi hoppas!'

Just nu tänker jag på Sophie och hoppas att allt går bra! Hoppas att det inte är på riktigt så får bebis växa på sig lite till innan hon vill titta ut :)

Bjuder på lite bilder, från nickis, från badet och från mys efter badet, Sötunge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar