onsdag 4 november 2009

Gårdagen

Kom hem rätt sent igår kväll. Som vanligt så strejkade Tuva när det var dags för sängen, hon fick rena utbrottet när vi kom hem så fort vi la henne så hon fick en alvedon och efter ett tag så somnade hon. Måste vara tandisar påväg som gör ont. Hon känner väl efter när man lägger ner henne å ska sova och då känner hon väl att hon har ont.

Tro det eller ej, men jag och syrran var faktist ut och sprang igår! Vi båda vart förvånade över hur bra det gick och vi var ju faktist ute i 40min iaf :) Niclas bara skrattade åt oss och trodde vi skulle vara tillbaka inom 10min, men inte då ;)
Vart däremot väldigt stolt över mig själv igår när vi kom hem med, jag lyckades fickparkera för första gången i mitt liv helt själv ;) har aldrig vågat de tidigare :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar