söndag 8 november 2009

Fullt upp


Helgen har som vanligt varit hel full med saker, därför jag inte hunnit med att blogga. Gårdagen bjöd på kalas och sen raka vägen till jobbet. Och idag har det varit farsdag så vi har flängt runt lite här och var innan jag var tvungen att jobba igen.
Har varit otroligt trött idag, tappade huvudet flera ggr när jag jobbade, så satte igång med att dammsuga och tuggade "gumgum" hela tiden för att hålla mig vaken ;) Som tur gick det bra att köra bil iaf, då var tröttheten som bortblåst.

Som jag nämnt tidigare så har lilltjejen vart bökig att söva den senaste tiden, aldrig kommit till ro. Igår vart det riktigt kaos, hon blev helt hysterisk. Men efter lite bus med rippen och lite gos och mat så blev hon nöjd och somnade tillslut :) Blev antagligen helt slut av hennes gråtatacker.
Idag däremot gick allt finfint, låg och mös på sängen ett bra tag och sen fick hon lite mer mat än vad hon brukar.
Så himla underbart det är att bara ligga och mysa, ligga och krama om henne och pussa på henne heela tiden :) Så himla go!

Nej nu blir det lite varma mackor (har inte ätit något idag förutom fika så magen börjar bli lagom sur nu), sen lite film mys i sängen. Jag chansar på max 10min innan vi sover, brukar inte ta mycket längre tid :)
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar