måndag 30 november 2009

Måndag

Idag är en riktig tröttis dag, beror nog på helgens flängande, jobb och dagens väder kan jag tänka mig! Tänkte berätta lite om helgen i ett senare inlägg.
Ska iaf jobba idag med, kväll. Är inte det minsta sugen, vill bara vara inne och mysa hela dagen.
Sitter iaf nu och ska ringa försäkringskassan och be dom ta bort denna dag eftersom jag ska jobba. Och hamnade i världens längsta kö, har plats 208, orka!
Har iaf bestämt att jag inte ska jobba nå mer denna vecka, ska ta det lugnt i fortsättningen. Vill ju vara hemma med min dotter, njuta och inte missa massa av hennes tid. Denna tid är ju så värdefull och det vill jag ju inte missa.
Har iaf jobbat ihop så jag får lite extra pengar till jul, och det behövs verkligen kan jag lova.

Lillan har precis lagt sig för att sova lite middag. När jag har pratat med försäkringskassan ska jag diska upp, städa undan lite och ta en dusch. Sen så ska laga mat lite mat till Niclas kommer hem. Tänkte göra hemmagjord potatismos och hemma gjorda köttbullar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar