måndag 9 november 2009

kväll igen

Idag somnade lilltjejen super bra, ska väl kanske inte säga så för då vaknar hon väl snart, precis som hon gjorde igår. Hon somande iaf medans hon åt och sen var det bara att lägga ner henne och ge henne nappen så vände hon på sig och sen sov hon :)

Usch känner mig inge kry, mår illa, gjorde de igår kväll med. Sen att kroppen ser ut som den gör får väl än inte på bättre humör. Har nämligen gått upp ett kilo och det känns som allt bara hänger. Någon som har lust att börja träna med mig?
Är ju inte direkt kul att träna själv, då ger man upp direkt.

Syster och max har varit här hela dagen, tror jag har dammsugit 5 ggr :p blir skitigt ganska snabbt när det är hund och 2, eller iaf en unge som far runt :) sen att man bor så litet som man gör, gör väl inte saken bättre.

Nu tror jag att vi ska ge filmen vi såg en snutt på igår en bättre chans, hann ju inte direkt se så långt på den eftersom tuva vaknade.

2 kommentarer:

  1. i januari kommer jag och tränar med dig :)

    SvaraRadera
  2. så fort vi får skorna som jag glömde så sticker vi till friskis

    SvaraRadera