torsdag 26 november 2009

Operation hår

Ingen hade velat sett hur jag såg ut i håret igår kväll och idag på förmiddagen. Eller snarare, jag hade verkligen inte velat att någon hade sett mig. Det räckte till att både syrran och niclas höll på att skratta ihjäl sig.
Skulle färga om det eftersom det skiftade i orange på några ställen i skallen. Skulle alltså färga håret blont igen. Och där fick jag, jag skulle aldrig ha gjort det!

Kan berätta att längst upp var jag vit/gul som en jävla kyckling, sen blev det orange lite längre ner och i bak var det typ mörkt och längst ner hade det inte hänt ett dugg. FYFAN HUR JAG SÅG UT!!!

Nej det blev till att dra på sig mössan och åka och handla mer hårfärg. Syrran hjälper mig ordentligt den här gången och det är nu påväg att bli mörkt istället. Får se hur detta går, slår vad om att man kommer få dra på sig mössan och åka och handla lite mer färg, känns som jag komemr bli röd i håret eftersom jag var så blond.
Men vi får se, kanske inte :) Snart ska det sköljas iaf.

När man tänker efter så skulle man nog gått till frissan och fixat skallen istället :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar