onsdag 9 december 2009

Dagen

Dagen började väl inte så jätte bra, såg att jag inte hade alla ingredienser hemma till min frukost, så blev till att skippa den och har inte ätit något på hela dagen förrens typ nyss, bara druckit ett glas vatten. Men det har faktist gått super bra ändå, var väl bra hungrig där ett tag men det gick över!

Vi har iaf varit på öppna förskolan idag, det var kul eftersom vi inte har varit där på ett par veckor. Alla tyckte att Tuva hade växt och utvecklas jätte mycket :) Skrev upp oss på julavslutningen som är nästa vecka, då ska hon få vara en liten tomtenisse!
Kostade 25kr att vara med på det och då får man lite julmat och sånt, super billigt!
Hade iaf ingen växel så dom växlade en 500lapp. De var inte mer med det, utan vi gick och lekte vidare.
När det sedan är slut och vi går till Lidl och ska handla lite, upptäcker jag vid kassan att det fattas 300:-, om jag nu fick för lite pengar i växel eller om jag tappade dom när jag stoppade pengarna i plånboken på öppna förskolan, har jag ingen aning om.
Sån jävla otur iaf!
300:- får man ändå ganska mycket mat för, och dom 300:- hade behövts nu såhär innan jul.


Hör från sovrummet massa skratt och bus, Niclas skulle byta på Tuva och sätta på pyjamasen, tror det blev lite bus också, så nu ska jag gå och mysa med dom sen göra lite efterrätt till oss, nyttig dessutom, de ni!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar