onsdag 9 december 2009

tiden går så snabbt

Sitter här och tittar tillbaka på gamla inlägg, tittade i maj albumet och hittade inlägget då jag skrev att Tuva var nykläckt och inlägget dagen före jag skrev på kvällen, kom inte ihåg, och har nog inte ens tänkt på det, att jag satt och skrev om att det säkert inte skulle hända något på länge, satt med lite sammandragningar men inte alls så farliga, men sen efter ett par timmar åkte vi ju in.

När man tittar och läser tillbaka blir man ju nästan sugen på en till :) fast det får ju verkligen vänta ett par år, hehe.

Sjukt att tiden kan gå så fort, Tuva är liksom redan 6,5månad. Vart har tiden tagit vägen? hon är ju ingen bebis längre, hon är ju ett litet barn!

Hon är så himla underbar!
Nu kan hon ju gå när man håller henne i händerna, och om jag/niclas går och håller henne i händerna och den andra är en bit framför och ropar på henne, blir hon helt till sig, skyndar sig och försöker kasta sig över en, så söt!!
När hon vaknar på morgonen, och man går till henne och hon ser en, lyser hon upp som världens starkaste sol, sträcker sig efter en och blir jätte glad!!

Det är helt otroligt hur man kan älska någon så mycket, hon gör verkligen min dag!

1 kommentar:

  1. Ni två gör min dag! Älskar er båda!

    SvaraRadera