tisdag 1 december 2009

Fullt hus

Ja det kan man verkligen säga. Är ju hos syrran och är barnvakt här i natt.
Mamma, min mamma, ligger och sover i max säng, max ligger och sover i sin resesäng inne i stora sovrummet, tuva ligger och sover i stora sängen och snart ska jag och niclas gå och sova också.

Anledningen till att min mamma är här är att hon i söndags slog på arsle och krossade sin handled så hon har idag vart inne och opererat den, och efter operationen var hon inte så pigg på att åka hem och ta hand om sig själv så hon kom hit och sov istället.

Idag har jag och emma bakat både lussekatter och pepparkakor. Tiden gick så snabbt så plötsligt hade hela dagen gått och hon fick stressa iväg till jobbet.
Jag har varit ute och sprungit en liten sväng på kvällen, blev inte så långt då jag höll på att pinka ner mig och var tvungen att skynda hem :p
Tuva och jag gick istället och skulle mysa och bada lite gran, hon sitter på min mage och plösligt känner jag hur det blir varmt och känner en stråle, haha! Sötunge!!
Sen vart hon trött och slocknade i pappas famn, länge sen hon var så trött och så lätt sövd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar