lördag 12 december 2009

Fredag

Har nyligen kommit hem från Fredrik och Alexandra, har bara hunnit med att lägga Tuva och fixat matlåda tills imorgon, gick rätt snabbt med tanke på att lillan var helt slutkörd och att matlådan bara bestod av färdig grillad kyckling med sallad till.

Har haft en trevlig kväll, ätit tacos (jag syndade med bröd till maten, åt efterrätt och har ätit både godis och chips! men det var inte så gott som jag trodde att det skulle vara) druckit ett glas vin, umgåtts och tittat på idolfinalen.
Fick dock inte se så jätte mycket utav idol eftersom lilskrot var ganska bökig.
Märks verkligen att hon har blivit äldre, kan lixom inte koppla av, sova hur som helst och vart som helst längre. Hon var supertrött men det gick verkligen inte att söva henne hur man än gjorde. Hon brukar sova 2 långa middagar på dagarna, hon hade sovit 1 kortis i bilen på hela dagen och ändå ville hon inte somna. Hon kom först i säng nu strax innan 12, så Niclas lär få en härlig sovmorgon imorn medans jag jobbar :)

Har ju vart hos tandläkarn idag, det gick bra, även fast jag var galet rädd och sprutan gjorde ont. Hade fin handsvett där ett tag när dom skulle sätta i sprutan och sen när dom väl skulle borra. Bedövningen tog inte så bra så fick en omgång till, kände fortfarande av lite även efter andra sprutan men körde på ändå, skulle bara ta ännu längre tid och göra mer ont om jag skulle få en omgång till.
Om jag ska vara ärlig trodde jag faktist det skulle vara mycket värre att laga hål, det man har hört förr har ju låtit helt hemskt!



Förstår inte varför jag ens sitter här och skriver? Jag ska upp om bara någon timme , 5,15 hade jag tänkt att jag skulle stiga upp. Lagom pigg man kommer vara då!
Det värsta är att Lammen tystnar precis började på Tv, den vill ju jag se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar