torsdag 3 december 2009

Torsdag, hemma dag

Superfina, ovanliga advetsljustaken :)


Idag har vi haft en skön hemma dag, inte velat gå ut i det kalla vädret. Även om det är otroligt fint väder :)
Har ändå haft en hel del att göra och så har jag velat vart inne med Tuva eftersom hon är lite tagen efter sprutan. Hon är inte sjuk, bara slö. Hon har sovit hur länge som helst och sover fortfarande.
Hade iaf tänkt julpynta lite idag, har inte kommit så långt, eftersom lillan sover så har jag inte kunnat gå ner i källaren och leta reda på julsakerna, det kan ju ta en stund, eftersom vi inte har en aning om vart dom är! Säkert längst in och längst ner så man blir tvungen att plocka bort allt.

Hade tänkt springa ner och försöka få lite tvättat när niclas kommer hem, har massor av tvätt. Får se om vi orkar annars tar vi det imorn :) Tror att niclas kanske skulle iväg på något sen med.

Imorse när jag sprang runt med dammsugan och städade undan lite satt Tuva i sin gåstol, åkte runt och lekte lite med leksaker. Hörde hur hon grejade och allt var lugnt, hon lät så nöjd.
När jag sedan är klar och går in i vardags rummet förstår jag varför hon är så nöjd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar