lördag 5 december 2009

tröttis

Nu är man bra seg, nästan så att man somnar samtidigt som man sitter här och skriver.
HAr iaf haft en supertrevlig kväll men jonte och petra. Bjöd hit dom på att komma och titta idol med oss, slutade med sjukt god mat och efterrätt och fleeera glas vin.
Jonte höll på att somna massa gånger, stackars har ju vart uppe sen mitt i natten, antar att han sover gott hemma nu!

Jag som var Helt på att det skulle vara Tove och Erik som skulle gå vidare, hade helt fel.
Har trott flera veckor att Calle skulle ha åkt ut, har haft fel varje gång.
Men nu måste ju Erik vinna, har hållt på honom hela tiden!

Får se vad som händer imorn, Jonte fyller år på söndag och dom skulle ut och fira honom imorn, skulle vara kul och följa med, får se hur det blir.

Petra gjorde Tuva till en liten tomtenissa, jag skratta mest och tyckte hon såg väldigt rolig ut!!

1 kommentar:

  1. Jag missa idol totalt igår. men man får hoppas att erik vinner det :) för calle gillar jag inte. vilken söt tomte nisse :)

    SvaraRadera