lördag 12 december 2009

Full lördag

Jao det kan man nog säga!
Jobbade idag ju, gick fin fint. Även att komma upp fast jag typ inte sovit ett dugg på hela natten. Som vanligt när jag jobbar dag så ligger jag bara å vrider och vänder mig och kan inte somna. Sen att lillskrot vaknade vid 3 och höll igång till jag skulle upp gjorde ju inte saken bättre. Och självklart somnade hon om efter en vällingflaska som niclas gav henne när jag stigit upp, sedan sov dom till halv 11 :)

Jobbade till 14,00 sen hem och gosa och busa lite och sen bara kasta sig i duschen och göra sig iordning för 20-årskalas. Fick riktigt mumsig mat och fika, syndade idag med, ångrar som fan egentligen. Fast ändå så tycker jag att man borde unna sig lite på helgerna!

Niclas håller just nu på att natta Tuva, hoppas hon sover liiite bättre inatt. Hel galen var hon nu iaf, var tvungen att byta pyjamasen som vi nyligen satt på typ, den var helt blöt av dräggel! Måste saftas mycket i mun på henne, hehe.

Nej nu blir det sängen snart, ska upp lika tidigt imorn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar