tisdag 1 december 2009

Tisdag

Sitter hos syrran, hon har varit lite barnvakt åt Tuva medans jag skulle till tandläkarn i Alunda. Skulle ju laga ett hål trodde jag. Blev sen efetrsom jag glömde min plånbok så var tvungen att vända, kom ungefär 5min sent. Kommer in och sätter mig ner, får sitta och vänta i 5minuter iaf. Sen sticker dom ut huvudet och frågar vad jag heter, och sen bara jaha, ja men du skulle ju vart här för 10min sen. JA jag kom för 5minuret sen säger jag. Och dom bara jaha, ja men nu hinner vi inte, det var bara en kort tid uppbokad på 20min och det är bara 10minuter kvar så då hinner vi inte göra något, utan vi får boka en ny tid. Jävla F***a tänker jag, hallå jag får ju tillochmed sitta och vänta när jag kommer. Och varför sätter dom upp en så kort tid? Det förstog faktist inte hon heller som jag pratade med, för det var egentligen en alldeles för kort tid ändå.
Så jag hade fått stressat alldeles i onödan, nu ska jag dit om 1,5vecka igen. Så Typiskt!!

Nu har jag och syrran just klämt i oss lite pizza, lagom hungrig var jag eftersom jag inte hade ätit något på hela dagen. Tuva ligger och sover lite middag ocg Max och Rippen springer runt och busar. Jag och Emma ska ta och baka lite pepparkakor och lussekatter :) Smygäta lite pepparkaksdeg ska jag också, mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar