torsdag 10 december 2009

onsdag? nej torsdag!

Dagarna bara rullar förbi, vet inte vart tiden tar vägen, man har liksom inte riktigt koll på dagarna när man går såhär hemma.

Upptäckte för ett tag sedan att jag ska ju till tandläkarn imorgon, hoppas på att det går bättre då och då ska jag verkligen vara ute i god tid!

Har ringt huvudkontoret på mitt jobb idag, upptäckte ju när jag fick min lönespec senast att dom inte dragit någon skatt, som tur hade jag bara jobbat en dag så det blir ju inte så mycket extra skatt dom drar på nästa. Men var tur att vi såg det och jag fixade till det nu, eftersom jag har ju jobbat lite mer denna månad och det hade ju inte varit så kul om dom inte drog någon skatt då, iaf inte efter..


Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, lillstrumpan ligger och sover första middagsluren, jag har dammsugit och diskat och plockat lite. Ska nog snart hoppa in i duschen sen kommer min stora älskling hem på lunch, ska då göra en shake till mig eftersom jag har alla ingredienser hemma idag!
Ska nog försöka tvätta lite ikväll, försöka springa en sväng ikväll med, "glömde" det igår.
Sen hoppas jag att vi ska fixa julkort idag med, har pratat om det i flera dagar nu men har aldrig haft tid till det.

Längtar tills imorgon, då är vi bjudna på middag och Idolfinal hos Fredrik, Alexanda och Neija, blir nog himla mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar