tisdag 2 november 2010

Bus-Söt

Ikväll bestämde jag för att göra något jag egentligen inte velat..
Jag hade velat spara ut Tuvas lugg.. Men när den vägrar hålla sig åt sidan och bara åker fram och ramlar ner i ögonen tycker jag synd om henne. För att motverka det har vi ju haft hårspännen i luggen jämt nu den senaste tiden och dom får ju sitta kvar en stund, men sen drar hon bort de och då ramlar luggen återigen ner i ögonen. Och nu när hon går på dagis och jag inte har koll på detta så kändes det bäst att klippa den!
Haha, vilket problem jag verkat haft va?!

Iaf.. Denna gång var hon super duktig och det gick jätte bra fast jag använde mig av en helkass ikeasax, haha!
Nästa gång går vi till en barnfrisör som får gå igenom hela hennes hår!

Jag tycker hon vart så himla bus-söt nu när vi klippte luggen! Min lilla trollunge!

1 kommentar: