tisdag 9 november 2010

kul!

Kan ju säga att jag är inte det minsta taggad på att jobba! Jag sitter liksom och fryser här inne och är stel som en pinne.
Vafan, när som helst kommer det börja snöa och det kommer snöa heeeela tiden medans jag jobbar. Blåser som fan gör det redan så jag kommer typ dö när jag cyklar ute i snöstormen. Man kan ju verkligen hoppas att man får bilturen på kvällen, men den turen har man väl inte!

Saknar min snutta massor redan. Hon har blivit lite hängig och hostar massor på nätterna, nästan inget på dagarna som tur!
Får be Niclas skicka massa mms till mig ikväll så jag kan gotta mig i bilder på henne istället, sen får jag ringa och prata med henne på rasten med :)

1 kommentar:

  1. Halloj sis! Du har blivit utmanad av mig på min blogg, kika in vet ja! Kramis

    SvaraRadera