tisdag 23 november 2010

Tisdag

Dagen började inte så roligt. Tuva skulle börja först 10,00 och gå till 17,30.. jätte sent! Men jag ska ju jobba kväll så det måste bli så då, för niclas slutar ju inte förrens 17,00.
Iaf, när vi kom till dagiset blev hon jätte mammig och skulle bara upp i mitt knä och vägrade lämna ifrån sig nappen och snutten.
När vi väl gick in på hennes avdelning där dom leker så blev hon jätte lessen, skulle bara upp till mig. Jag sa åt henne att gå till Anna ( en av fröknarna som hon vart mycket med) Och det gjorde hon. men hon började stor gråta helt hysteriskt och skulle bara till mig. Så jag gick bara.. för om man ska stå där och trösta och greja blir det ju bara ännu värre när jag sen ska gå igen.
Sen när jag gick så tittade jag in genom fönstret så såg jag att hon satt i Annas knä och bara grät helt hysterisk.
Tror ni jag kände mig som världens hemskaste mamma då eller? Fy vad jag mådde dåligt!
Blir helt gråtfärdig jag bara skriver det här nu och längtar så efter henne!
Var helt säker på att dom skulle ringa och säga att jag fick hämta hem henne. Men fortfarande har ingen ringt och nu ska jag kila iväg till jobbet!
Så det verkar ha gått bra. Hoppas bara hon åt någon lunch idag.. för annars lär hon ju hungra ihjäl eftersom hon ska gå så länge!

Nåja.. nu ska jag cykla ut i stormen och ner till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar