torsdag 11 november 2010

Torsdag - seg dag

Klockan är strax efter 10,00 och jag tycker redan dagen känns så seg! Känns som vi vart uppe i en evighet och vet inte vad vi ska hitta på. Tuva är hemma från dagis idag med, hon har hostat en del inatt och är allmänt kinkig. så hellre hemma en dag för mycket än att hon går dit och blir ännu mer sjuk! Men imorn ska vi försöka gå dit.. skulle verkligen behövas eftersom det är sista inskolningsdagen och på måndag är det tänkt att hon ska gå till 17,30 (!!) riktig lång dag eftersom jag ska jobba kväll så får Niclas hämta henne!

Imorse när vi skulle slå på barnkanalen så hade vi inte nån kanal, blev lite små rädd där men sen hitta vi på comhems hemsida att dom höll på med nått. Så istället fick vi morgon mysa och se på teletubbies 2ggr om! Men nu är alla kanaler tillbaka, lagom tills jag vill se på våra bästa år, haha!
Niclas kommer hem efter lunch och jag sticker iväg och jobbar kväll efter det. Som tur är det lite bättre väder idag än i tisdags när jag jobbade. Dock känns som som det kan vara väldigt halt ute?

Hade tänkt att jag och Tuva skulle ta en liten promenad med pulkan ner till apoteket, men tror inte det skulle gå så bra. Dom har ju sandat över allt eller så är asfalten framme på trottarerna.. så vi blir inne och kurerar oss i värmen istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar