fredag 5 november 2010

Fredag - utan lillhjärtat!

Idag när vi kom till dagis sa dom att dom hade tänkt ha sångstund själva (vi börjar alltid med de) och frågade om jag ville åka hem och sen komma tillbaka och hämta henne vid halv 1, efter lunch och efter hon sovit en stund.
Egentligen ville jag ju inte, jag ville ju vara med mitt barn! Men jag måste ju, och nån gång måste ju vara den första! Hon tag de bra iaf och vinkade så glatt i fönstret till mig :-)

Så nu är jag hemma, själv och super trött med en strejkande mage! Snart blir det våra bästa år som jag ska se! Har ju missat de typ hela veckan, hahaha! Sen efter de ska jag passa på att dammsuga och torka golven.. Blir så skitigt i det här höstvädret! Och det är ju bäst att passa gå när man inte har små barn fötter som springer och gör massa fotavtryck i det blöta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar