tisdag 7 april 2009


är så täppt i näsan så jag bli allvarligt tokig snart. har haft nästäppa genom hela graviditeten. fastnade i nässpray i början men var ju tvungen att sluta eftersom det inte skulle hjälpa. sen blev jag van med att vara täppt i näsan, jobbigt på kvällar ibland bara. men nu den senaste 1,5-2veckorna har jag dragit på mig någon förkylning med tror jag men den vill inte riktigt bryta ut. blir så täppt ibland att det inte går å andas å jag får panik. började använda nässpray lite lätt för ungefär en vecka sen å tror fan jag blivit fast i den. täppan försvinner inte, kommer tillbaka hela tiden. har nästan använt upp en hel flaska nässpray själv på en vecka. men jag måste ju ta den, får ju panik, å att andas genom munnen kommer inte på frågan, då får jag verkligen panik! om det inte släpper de närmsta dagarna får jag ringa barnmorskan så får hon fixa tabletter mot svullna slemhinnor, för nu är det här inte kul längre :(

lägger till en oerhört snygg bild som jag lyckades få till på katterna idag!

1 kommentar: