tisdag 21 april 2009

måndagen

blev inget blogginlägg igår, kom hem sen å var mega trött då!
igår fick vi iaf vagnen, supersnygg! så nu vill jag bara bädda iordning med mjukliften å bädda där i å så kan bebis faktist få komma. ska ta å packa bebisväska i skötväskan imorn å sen packa grejor till mig i en annan, känns som man börjar vilja ha sånt klart. för när det väl startar vet man ju inte hur snabbt det kommer gå eller om man kommer ha tid å göra det hemma innan.

efter lunch igår åkte jag till östhammar till syrran å max och umgicks med dom å käkade middag där. niclas skulle iaf hjälpa sin pappa efter sitt jobb så jag åkte dit, inte så kul å sitta instängd hemma hela tiden.
kom tillbaka till stan vid halv 10 å då skulle jag hänga med niclas å lämna av kärra han hade haft å lämna saaben. efter det åkte vi å handlade på ica väst och vet inte riktigt när vi kom hem, sent vare iaf! så blev lite snabb fika när vi kom hem å sen kastade man sig i sängen nästan direkt, var lagom trött! jag är inte van å ha så mkt å göra hela dagarna, brukar ju vanligtvis tillbringa ett par timmar om dagen i soffan å lata mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar