onsdag 1 april 2009


sitter å väntar på att syster ska komma. börja undra varför det tar sån tid? har ju vart hos läkaren aslänge nu. kom hit en snabbis strax efter 7 imorse när hon slutat. åkte sedan till läkaren vid 9 å hon har inte hört av sig än. hoppas det går bra iaf!
vart ute på en lite längre promenix med rippen nyss, skönt i det fina vädret. men började bli tungt å jobbigt mot slutet så nu sitter jag här å känner mig väldigt tröttis, skulle vara skönt med en tupplur, hihi :)
hittade in på Linda Rosings blogg för ett tag sen, usch stör mig så mkt på den människan, speciellt hennes läppar! så jag satt för mig själv å försökte roa mig med å härma henne, men det gick inte så bra..

2 kommentarer:

  1. nejfyy, jag har gått upp sen jag träffade Stoffe helt klart.. eller inte gått upp, mest tappat muskler. Känner mig väldigt fet, trivs inte alls med mig själv längre, så det behövs verkligen! Men tack ändå, haha :P

    SvaraRadera
  2. mja kanske, men har redan haft det en gång i mitt lilla liv och då kändes de inte så här :S

    SvaraRadera