fredag 17 april 2009

hungrig som en varg

ja, vrål hungrig är jag! så nu blir det lite frukost och sedan blir det mvc. hoppas bebis mår bra! stackars liten började dagen med hicka, blev nog lika rädd som mig när den hörde klockan ringa. för direkt efter klockan ringt så började ett rytmiskt dunkande där inne. känns som den har hicka jätte ofta nu för tiden, stackarn!
har sovit askasst inatt. minsta lilla ljud stör mig så jag inte kan sova, vrider å vänder mig hela tiden och allt är obekvämt. har fått ont i höfter å rygg igen, har vart lugnt med det ett tag men nu har det kommit tillbaka å är väl där för å stanna å bli värre? :/
har sån sjuk halsbränna hela tiden numera, kommer direkt när det blir kväll å man ska gå å sova. men inatt var det riktigt jobbigt, har aldrig haft sån halsbränna, hela munnen var full med saliv hela tiden. var upp å tog en link men inte ens det hjälpte. dumma barn som trycker på magsäcken :p
nej nu blire frukost, ska bara släppa ut kissarna å rippen på balkongen, sol å fint väder idag :) tycker dom nog är mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar