måndag 13 april 2009

less

idag mår jag inge bra alls. nu är jag less på att vara gravid. kan det inte vara över och ha gått några månader så jag är helt nerbantad och är smärt å fin. kommer väl aldrig bli som förr..
känner mig så äcklig å ofräsh hela tiden. bara hettar i händer och fötter när jag fryser om resten av kroppen, har handsvett å fotsvett och det brukar jag aldrig ha annars! så äckligt! kliar över hela kroppen och på tal om min hy, känner mig så vidrig. hyn är så äcklig å om man sminkar sig så kan det bara gå någon sekund så är man fet i ansiktet igen och det ser ut som man har gått med sminket på i flera dagar. har gått upp sjukt mkt i vikt, vet inte vart det här ska sluta. har blivit så jävla fet över allt, har ju fan ingen hals kvar, kinderna och dubbelhakan bara bullar ut. armarna ser ut som en gammal kärrings. brösten är groteskt fula och ja, allt, precis allt känns helt fel!
så ja, finns det något mer å klaga på?
förstår inte hur jag ska kunna komma i form och bli som jag vart igen. varför ska det behöva bli såhär? kan det inte räcka med att man får en fin liten mage? nej usch för hormoner och sånt skit!

blev ett fint klago inlägg det här! var glada ni som är i fin form och mår bra, för nu är inte det här kul längre :(

1 kommentar:

  1. Så där kände jag också när min bebis låg i magen :( Åh jag kan fortfarande känna så nu också även fast alla gravidkilona är nere. Men de blir lätt så med hormonerna tyvärr. Men jag tänker så här: Att jag har en underbar son.

    SvaraRadera