onsdag 29 april 2009

Efter akkis åkte vi å käkade lunch på burgerking på gränby. Sen stannade jag där en stund för å se om jag skulle hitta något till valborg å något jag kunde ha på mig på begravningen. Hittade en svart, fin och enkel strech(?) tunika på vila som jag köpte.
Skulle sedan gå in på systemet å handla lite åt niclas. men när jag stod i provrummet såg jag hur hemsk jag såg ut. Kastade mig ju typ bara iväg imorse. Så där sprang jag runt på gränby helt osminkad å såg helt förstörd ut. Skämdes som satan så inte vågade jag springa in på systemet då heller, dom skulle nog verkligen tro att jag var 12år å hade falskleg, haha! Ska iaf till gränby igen sen senare å handla med niclas så tar det då. När man sminkat på sig lite å även fixat håret :) Ska iväg å slinga håret om ett par timmar.

Är riktigt skumt väder idag, små regnar lite titt som tätt. Hoppas det är bättre väder imorn iaf, enligt smhi ska det ju vara bra väder men det kan väl ändras snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar