tisdag 28 april 2009

helgen som var

det är inte bra att vänta med att blogga såhär länge. det blir bara jobbigare å jobbigare å man vill bara fortsätta skjuta upp det!
i fredags var jag ju iaf med syrran å max å åkte runt i massa affärer. gjorde av med en hel del slantar på massa saker som behövdes. kändes inte som jag handlade så mkt men ändå försvann pengarna. tror jag bara köpte en sak till mig. en bh som verkligen behövdes! brösten håller ju på å ramla ur varenda bh så bestämde mig för å kika lite på amningsbhar ist. hittade en med lite mer vadd i som passar perfa nu. pinsamt stor storlek var jag tvungen å ha, fan 80E!!! tänk om amningen funkar för mig, tänk då när mjölken rinner till då blir ju brösten ännu större. vad ska det då sluta i för storlek?
dagen blev iaf väldigt lång å slutade i väldigt ömma fötter så jag bara ville gråta!

lördagen började med att vi försov oss å vaknade av att syrran ringde på telefonen 11,40. vi hade tänkt åka ut på picknick vid borgis å mysa i solen. kastade oss upp å packade ordning och åkte iväg på en picknick iaf. var ju sjukt varmt men just där blåste det ganska mkt eftersom det var ganska öppet. blev där en stund iaf å så kom niclas föräldrar och hälsade på oss där nere. dom hade vart supersnälla å köpt en varsin jacka till oss. as snygga å det behövdes ju verkligen! dock kan jag inte stänga den över magen nu men snart så :)

i söndags käkade vi frukost i solen på balkongen å satt där å solade en stund, underbart skönt :) efter lunch skulle vi iväg på kalas, vanligen har man ju typ 2-3 sorters kaker å bulla å tårta på det. men på detta kalas var det minst 10-15 sorters kaker, bulla, muffins, rulltårta å 3 olika sorters tårtor på det. galet mkt! efter kalaset åkte vi för å kika på nya dojjor till oss båda, slutade med att vi båda tillslut hittade fina, vita, sköna skor. får se hur länge dom håller sig vita å rena! höll på å bli tokig innan jag hittade några som passade, mina fötter har ju blivit så svullna å + att det har blivit varmt svullnar dom ännu mer. vet inte hur många skor jag provade, å alla var helt fel snörade så fick snöra om dom för å få på dom på mina stackars fötter, å när man inte ens kan böja sig ner för å få på sig skorna när magen tar i hela tiden blir det jobbigt efter en stund. niclas blev lagom less när jag kom med nya skor hela tiden å inga passa :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar