torsdag 8 april 2010

godmorgon

Usch vilken natt!
Jag har fått så svårt att somna om kvällarna, men på mornar och dagar är jag super trött!

Tuva sov iaf ganska bra igår kväll, vaknade några gånger och satt upp och var lite förvirrad, så får man gå in och lägga ner henne och ge henne snutten och sen är det bra igen, så brukar hon ofta göra.

Men sen inatt har hon vaknat, varit super ledsen, jag har tröstat och lagt ner henne, men sen går det bara några sekunder/minuter och sen skriker hon igen.. så jag har typ aldrig hunnit sova.
Vid 4-5 imorse var det hemskt, hon vägrade sova, så det var bara till att gå upp vid 05,00..

Så satt vi uppe och lekte lite till strax efter 06,00, skulle försöka söva henne igen.. efter lite välling och och skrik så lyckades hon somna en liten stund innan det var dags för skrik igen och ville inte sova, så då gick vi upp istället.
Konstigt nog känner jag mig ganska pigg, har ju hållt igång så sen när man väl sätter sig ner när hon sover middag så kommer väl tröttheten.
Tycker synd om Niclas, han fick ju inte heller sova nu på morgonen så han lär bli skapligt trött här i eftermiddag.






Haha världens sötaste barn!!!
Vi har barnkanalen på och tuva står vid tv-bänken, så är det en liten tjej som sjunger och Tuva står och dansar för fullt!! Sötnos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar